Umawianie pacjentów na wizytę
Umawianie pacjentów na wizytę odbywa się telefonicznie lub osobiście w klinice.
Podczas rozmowy telefonicznej poproszeni Państwo będziecie o określenie celu wizyty (np. konsultacja pierwszorazowa, leczenie). Pozwoli nam to zaplanować odpowiednią ilość czasu na wizytę a także skierować do odpowiedniego lekarza:
- konsultacja stomatologiczna (pacjent pierwszorazowy): 30 min
- leczenie zachowawcze (wypełnienie): 45min
- leczenie kanałowe (po wcześniejszej konsultacji): do 120min
- konsultacja protetyczna, chirurgiczna: 15-30min
- leczenie dziecka: 30min
W celu zapewnienia Państwu maksimum komfortu, dzień przed wizytą otrzymacie Państwo sms przypominający o nadchodzącym spotkaniu. Szanując Państwa i swój czas prosimy o potwierdzenie wizyty zwrotnym sms-em na numer 664 000 061.
Nasz personel dokłada wszelkich starań aby terminy wizyt nie były odległe.
Pierwsza wizyta
Następnie zaprosimy Państwa na pierwszą rozmowę, podczas której lekarz stomatolog dokładnie wysłucha Waszych oczekiwań i nadziei, z jakimi się u nas pojawiliście.
Wykonamy również niezbędne do postawienia właściwej diagnozy i zaplanowania leczenia, podstawowe badanie radiologiczne szczęk- pantomogram. W przypadkach bardziej skomplikowanych, do dyspozycji mamy nowoczesny tomograf komputerowy.
Korzystając z powiększenia kamery wewnątrzustnej lub mikroskopu zabiegowego, odnajdziemy, pokażemy na monitorze i opowiemy o wszelkich, nawet najdrobniejszych nieprawidłowościach w jamie ustnej.
W przypadku konieczności skonsultowania Państwa przypadku z lekarzami innych specjalności (ortodoncja, periodontologia), klinika współpracuje z najlepszymi w Warszawie.
Pierwsza wizyta, jeśli nie ma konieczności natychmiastowego rozpoczęcia leczenia, kończy się przygotowaniem indywidualnego planu leczenia wraz z ramowym kosztorysem. Będzie on zawsze dostosowany do Waszych oczekiwań i możliwości finansowych.
Zdenerwowany przed wizytą?
Wiele osób odczuwa zdenerwowanie i lęk przed wizytą u stomatologa, a zwłaszcza przed zabiegami chirurgicznymi.
Nasi specjaliści prześledzą Państwa historię choroby, przeprowadzą badanie, ocenią zdjęcia rentgenowskie, omówią proponowane leczenia i dobiorą odpowiedni rodzaj znieczulenia.
Znieczulenie miejscowe
Krótko mówiąc, ten rodzaj znieczulenia obejmuje ostrożne, precyzyjne wstrzyknięcie środka znieczulającego w okolicę planowanego zabiegu, odczekanie 5 do 10 minut, a następnie przeprowadzenie procedury leczniczej.
To jest proste, znieczulenie blokuje odczuwanie bólu, natomiast masz świadomość przeprowadzanego leczenia, ponieważ czujesz dotyk i słyszysz odgłosy pracującego sprzętu stomatologicznego.
Godziny przyjęć
Klinika Galileo jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 14:00 oraz 15:00 - 20:00. W sobotę 8:00 - 14:00
Zaplanujemy Twoją wizytę tak szybko jak tylko jest to możliwe. Jeśli odczuwasz ból lub potrzebujesz nagłej pomocy stomatologicznej, podejmiemy każdą próbę by umówić wizytę jak najszybciej.
Telefony do Kliniki: 664 000 061, (22) 820 79 99
Regulamin udzielania świadczeń zdrowotnych
w Galileo Dental
Wybór lekarza
W naszej klinice jesteśmy świadomi potrzeb naszych pacjentów. Wiemy również że stomatologia to dział medycyny obejmujący różne, czasami bardzo zaawansowane schorzenia w obrębie jamy ustnej oraz poza nią tj. próchnica, braki zębów oraz nieprawidłowe ich ustawienie w łukach zębowych, choroby przyzębia, języka, stawów skroniowo-żuchwowych. Dlatego też w celu zapewnienia Państwu najwyższych standardów, nasi lekarze są do Państwo dyspozycji w następujących specjalizacjach:
- Lek. stom. Kamil Abed
- implantologia, chirurgia stomatologiczna i szczękowo-twarzowa, protetyka, stomatologia zachowawcza - Lek. stom. Sabina Banicka-Abed
– endodoncja, stomatologia zachowawcza dorosłych i dzieci - Lek.stom. Magdalena Rak
- stomatologia zachowawcza dorosłych i dzieci, protetyka - Lek.stom Justyna Mamaj
– protetyka, stomatologia zachowawcza dorosłych i dzieci
Płatności
Dla Państwa wygody akceptujemy karty Visa, MasterCard, Maestro a także oferujemy system rataln- Mediraty (po wcześniejszej konsultacji z lekarzem, ustaleniu planu leczenia i kosztorysu).
Naszym pacjentom dostarczamy najlepszą opiekę za najbardziej rozsądną cenę, dlatego wszelkie płatności przypadają na czas świadczenia usługi.