Laser Waterlase Iplus - Galileo Dental

Laser Waterlase iPlus

22 Gru 2015 / Technologie

NOWOCZESNY LASER STOMATOLOGICZNYBEZ BÓLU, BEZ STRACHU, ZDECYDOWANIE KRÓTSZE LECZENIE!

laserowe leczenie ubytków,  bez bólu

Boisz się iść do dentysty bo przeraża Cię dźwięk pracującego wiertła ? a może dlatego że boisz się ukłucia igły oraz bólu ? Któż z nas lubi opuszczać gabinet z uczuciem "opadającego" policzka po podaniu znieczulenia. Większość nieprzyjemnych objawów możemy wyeliminować lub ograniczyć dzięki nowoczesnemu laserowi stomatologicznemu WaterLase iPlus.

Stomatologiczny laser Waterlase iPLUS jest przełomowym urządzeniem w dentystycznej laserowej technice optycznej. Laser umożliwia wykonanie praktycznie niemal wszystkich procedur stomatologicznych w obrębie jamy ustnej bardziej komfortowo, precyzyjnie i metodami małoinwazyjnymi, w większości przypadków bez konieczności podawania znieczulenia zarówno u dzieci (od 6 rż.) jak i dorosłych.

LECZENIE PRAKTYCZNIE BEZBOLESNE - BARDZIEJ NATURALNA STOMATOLOGIA !

Ciepło, drgania i nacisk są główną przyczyną bólu związanego z wykorzystaniem tradycyjnego wiertła. Laser stomatologiczny Waterlase iPlus nie generuje ciepła, eliminuje nacisk oraz wibracje do cięcia zarówno tkanek twardych (zęby, kość) i miękkich (dziąsło), dzięki czemu wiele zabiegów stomatologicznych można wykonać praktycznie bezboleśnie, oraz w krótszym czasie. Dodatkowo, użycie lasera Waterlase w przypadku zabiegów chirurgicznych, zmniejsza ryzyko krwawienie, bólu pooperacyjnego, powstawanie obrzęków oraz w wielu przypadkach potrzeby stosowania leków przeciwbólowych.

Dzięki właściwościom lasera wiele procedur dentystycznych, które przy zastosowaniu metod tradycyjnych wymagają znieczulenia, można przeprowadzić bezbólowo, bez konieczności stosowania środków znieczulających lub ograniczyć znieczulenie do minimum. Szczególnie istotne jest to u osób z chorobami, które ograniczają lub wręcz są przeciwwskazaniem do stosowania środków znieczulających, u alergików, osób obawiających się znieczuleń iniekcyjnych (ok.70% pacjentów) oraz u dzieci. Należy pamiętać że odczuwanie bólu jest sprawą indywidualną. Niektórzy ludzie mają bardzo wysoki, a inni bardzo niski próg bólu. Jedną z głównych przyczyn takiego stanu rzeczy jest percepcja mózgu. Mózg działa na zasadzie skojarzeń, jeżeli w przeszłości doświadczyłeś szczególnie bolesnego urazu, Twój mózg może kojarzyć kolejne odczucia bólu z wcześniejszym. W efekcie Twój próg odczuwalnego bólu może być obniżony.

Na poziom odczuwalnego bólu wpływ mają również emocje: jeżeli jesteś przygnębiony lub niespokojny, Twój próg bólu może być niski. Z drugiej jednak strony silne emocje, jak np. podniecenie lub strach, mogą tymczasowo zahamować odczuwanie bólu. Mimo, że w większości przypadków nie trzeba stosować znieczulenia, pacjent jest ściśle monitorowany pod kątem objawów bólu lub dyskomfortu. Jeśli takie objawy wystąpią, zmienimy ustawienia lasera lub zastosujemy niewielką ilość znieczulenia.

BEZKONTAKTOWO I PRECYZYJNIE

Lekarz dentysta przy pomocy lasera jest w stanie usunąć próchnicę szkliwa (najtwardsza substancja w organizmie), przeciąć kość i tkanki dziąseł bardzo precyzyjnie, co pozwala pozostawić okolice nienaruszone. To oszczędza więcej cennej struktury zęba i otaczających tkanek. Opracowanie ubytku odbywa się całkowicie bezkontaktowo, a ząb lub tkanka kostna są lepiej chłodzone. Całkowicie wyeliminowano wibracje powodujące mikropęknięcia, a doskonała precyzja lasera czyni technikę mikroinwazyjną.

Zastosowanie płaszcza wodnego niweluje ryzyko przegrzania zęba a tym samym eliminuje w większości przypadków odczuwanie bólu (ok.90%) Waterlase iPlus zmniejsza uszkodzenie zdrowych części zęba i minimalizuje uraz.

ZMNIEJSZONE RYZYKO ZAKAŻENIA KRZYŻOWEGO

Stomatologia jest tą dziedziną zabiegową niosącą ze sobą zwiększone ryzyko przeniesienia i zakażenia różnymi czynnikami chorobotwórczymi, w tym m.in bakteriami, wirusami HBV, HCV, HIV. Specyfika leczenia stomatologicznego wymusza konieczność pracy wieloma narzędziami i sprzętem, co stwarza wiele możliwości przenoszenia infekcji z pacjenta na pacjenta, z pacjenta na pracowników gabinetu i z personelu na pacjenta. Praca laserem stomatologicznym Waterlase iPlus odbywa się bezkontaktowo, co zmniejsza ryzyko przeniesienia zakażenia.

LASER WATERLASE IPLUS KORZYŚCI
  • dokładność i precyzja,
  • wyeliminowanie bólu (ok.90%),
  • mniejszy uraz dla tkanek,
  • zmniejszenie krwawienia i obrzęku tkanek,
  • skrócenie czasu leczenia.
  • wszechstronność zastosowania
LASER WATERLASE IPLUS ZASTOSOWANIE

• usunięcie próchnicy zęba,
  • korekta i plastyka kości wokół zęba,
  • usunięcie starych wypełnień kompozytowych,
  • usunięcie zmian patologicznych błony śluzowej jamy ustnej (np. włókniaków, brodawczaków, leukoplaki),
  • podcięcie wędzidełka wargi, języka,
  • korekta i plastyka dziąsła,
  • koagulacja naczyń krwionośnych,
  • odsłonięcie implantów zębowych,
  • nacięcie i drenaż ropni,
  • pogłębienie przedsionka jamy ustnej,
  • dezynfekcja kanałów po leczeniu endodontycznym,
  • resekcja wierzchołka korzenia zęba,
  • aktywne leczenie choroby przyzębia (paradontozy),
  • i wiele innych.

Zastosowanie lasera stomatologicznego Waterlase iPlus w klinice GALILEO, zmniejsza strach i obawy u wielu pacjentów, stwarzając atmosferę odprężenia.

Już dziś umów się na wizytę konsultacyjną w klinice GALILEO lub leczenie laserem Waterlase iPLUS. Odwiedź nasz gabinet w Warszawie, a poznasz nie tylko działanie Lasera, ale i skorzystasz z naszej wiedzy. Bezpłatnie udzielimy Ci konsultacji stomatologicznej.

TELEFON: ( 48) 664 000 061 | MAIL: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.